PREKIŲ PRISTATYMAS IR GRĄŽINIMAS

1.Prekių pristatymas

PREKIŲ PRISTATYMAS IR GRĄŽINIMAS

Visus užsakymus stengiamės išsiųsti per 5 d.d. nuo užsakymo apmokėjimo datos.
Jei jūsų užsakytos prekės negalėsime išsiųsti per 5 d.d. – susisieksime su jumis suderinti dėl patikslinto išsiuntimo termino.

Prekių pristatymo terminai:

Kurjeris (DPD, LP Express) – 1-3 d.d.

Paštomatai (DPD Pick-up, Omniva, LP Express) – 1-3 d.d.

Atkreipkite dėmesį, kad esant itin dideliam užsakymų kiekiui, sezoniškumui(pvz: kalėdinis laikotarpis) ar priklausomai nuo produkcijos likučių gamintojo sandėlyje prekių pristatymo terminai gali skirtis.

Kitas pristatymo bei pirkimo taisykles ir sąlygas rasite skiltyje: Pirkimo-pardavimo taisyklės.

2.Prekių grąžinimas

Visos www.birdie.lt įsigytos Prekės grąžinamos ir/ar keičiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 ir 6.363 straipsniais, taip pat Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr.738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

Norėdamas grąžinti kokybišką Prekę(-es), Pirkėjas apie tai Pardavėjui turi pranešti raštu (el. paštu info@birdie.lt).

Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekių pristatymo arba atsiėmimo dienos grąžinti Prekes, kurių prekinė išvaizda ir (ar) pakuotė yra nepažeista, prieš tai raštu(el. paštu info@birdie.lt) informavęs Pardavėją.

Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Prekes, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, arba Prekės negali būti grąžintos kitais Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytais atvejais. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad grąžinamų Prekių kokybė, pakuotė ir atitikimas saugumo ir higienos reikalavimams nepasikeistų.

Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas ar keičiamas Prekes šių Taisyklių 58 punkte numatytais atvejais, taip pat, jei nustatoma, kad Prekės pažeistos, nuimtos ir/ arba pažeistos etiketės, nuplėšta apsauginė plėvelė, sugadinta pakuotė ir kt. ir/ arba Prekės buvo naudojamos.

Pasinaudojus Prekių grąžinimo teise, išlaidas už Prekių grąžinimą apmoka Pirkėjas.

Pardavėjas nėra atsakingas už Prekių kokybės pablogėjimą, jei Pirkėjas ar asmenys, kuriems Pirkėjas perdavė Prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios Prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė Prekių gabenimo, laikymo, naudojimo ir/ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi Prekių įpakavimo ir kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti Prekių perdavimo metu, ar Prekių kokybės pablogėjimas yra dėl Pirkėjo ar kitų asmenų, kuriems Pirkėjas perdavė Prekes, veiksmų.

Pinigai už grąžintas Prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.

Užsitikrink geriausius Birdie.lt pasiūlymus!

Jokio spam'o, tik geriausi pasiūlymai! Susipažinkite su mūsų privatumo politika

Close
Close
0
    0
    Krepšelis
    Jūsų krepšelis tuščias